Aktualności  »  Wiadomości prasowe

Drobny handel w wielkim centrum

Mali przesiębiorcy, którzy prowadzą swój biznes pod tzw. marką no name mają szanse zaistnieć w wielkim handlu. Dla nich przepustką do galerii mogą być stoiska funkcjonujące w pasażach handlowych. Koszt ich wynajmu to 2-4 tys. zł miesięcznie. Czynsz podobne jak w przypadku lokali tradycyjnych jest płatny z góry. DO tego dochodzą jeszcze wydatki na budowę stoiska , którre wahają się od 5 do nawet 20 tys. Do najemcy  należy też zabezpieczenie towarów przed kradzieżą.

Jakie stoiska są mile widziane ?

Zarządcy centrów handlowych chętnie nawiązują współpracę z właścicielami określonych stoisk:

  • oferta powinna wyróżniać się na tle sklepów, nie może stanowić dla nich konkurencji, powinna być wręcz uzupełnieniem
  • stoisko powinno być estetyczne
  • stoisko powinno szybko zdobyć stałych klientów
  • obsługa powinna być miła i fachowa
  • stoisko nie może świecić pustkami, towar musi być stale uzupełniany
  • właściciel musi płacić czynsz w wyznaczonym terminie
  • właściciel musi przestrzegać regulaminu centrum handlowego, zwłaszcza jeśli chodzi o godziny otwarcia

WIęcej w "Gazecie Prawnej"z dnai 9 grudnia 2010 r.

Aktualizacja: Emilia Kujawa - Tarka